test

tirsdag 2. november 2010

Noe nytt, noe lånt

November, og det skifter fra trøstesløst grått og vått til sol og frostklart. Og nå merkes det at det mørkner når man går fra jobb. På vei hjem ble det med hjem et par nydelige sukkulenter, og jammen sto det ikke et stativ med løker 50%.... da måtte jo et par poser til med hjem. Allium oreophilum og Tulip 'Angelique'. Enten får det bli planting med hodelykt, eller vente til helgen.





Min snille og hageinteresserte nabo har akkurat lånt meg denne koselige boka - må få satt meg ned å kikket i den!




1 kommentar:

  1. Hei Grethe!
    Så hyggelig at du vil følge bloggen min. Jeg håper du finner noe av interesse både der og i boken min.

    SvarSlett

Hyggelig hvis akkurat du vil legge igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...