test

søndag 19. februar 2012

Vårfornemmelser idag

En herlig vårdag - og det ble en tur til fots, og så noen deilige minutter i solveggen før det bar avsted til hyggelig burstagsfeiring av nevø med mat og fastelavensboller.
Tulipaner i vase



Bildet jeg bestilte i lerret av Astrantia Major har kommet opp på veggen. 
Jeg skrev om dette for en stund tilbake, og jeg ble fornøyd med resultatet. 
Kunne vært enda større (og da enda dyrere...), men nå vet jeg litt om hvordan egne bilder vil se ut i dette formatet. Vi har bygd inn vår tidligere overbygde terrasse, og endelig er ny sofa på plass, og denne grønne som skimtes her skal ned i kjellerstua. Nå jakter jeg på en laaaang TV benk, men ser nesten ut som vi ender opp med å bygge en egen. 




Til deg som kikker innom- ha en fin uke ! 
Om du er på jobb eller er heldig å ha litt ferie. 







2 kommentarer:

  1. Hei Frøken Gyldenlakk (imponerende etternavn!)

    Flott blogg du har! Og takk for at du deltok i smiske-konkurransen på Blomsterstjernebloggen! Trekker ut vinneren i løpet av uken.

    Likte blomsterfotoet du har fått produsert! Jeg prøvde det samme med 3 rose-bilder til jul. Ble veldig bra, men passer liksom ikke inn noe sted i huset. For kraftfulle i fargene... Så nå vrir jeg hjernen for å finne en passende plass; i garagen (vi ikke har)? Kneveggen? På jobben?

    Ha en fin uke Grethe!

    Blomsterstjernen

    SvarSlett
  2. så fint det ble! Absolutt noe jeg har tenkt å få gjort sjøl det der, fint å få blomstene opp i stort på veggen :)

    Nydelig vase du viser først forresten.

    Og, gratulerer med finaleplass!

    SvarSlett

Hyggelig hvis akkurat du vil legge igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...