test

tirsdag 3. april 2012

Sosialt og spennende på Hagemessa 2012

Jeg fikk en spennende e-post her om dagen. 
"Juryen har talt: Nå er de ti finalebildene fra fotokonkurransen på hage.no endelig klare. Vinnerne blir offentliggjort på Hagemessen på Lillestrøm lørdag 14. april. Ditt bilde er en av de 10 finalistene"


Bildet som jeg sendte inn til Moseplassens konkurranse tidligere i vinter, "Solhatt" , ble også sendt til en hage.no sin fotokonkurranse. Jeg hadde faktisk glemt hele greia, inntil denne mailen dukket opp for få dager siden. Her kan du se de 10 finalebildene. Det er flotte bilder i finalen, og jeg er mer enn fornøyd med å få bildet mitt på stor plakat stilt ut på Hagemessa. 



Her kan du lese mer om Hagemessen 2012
Det skal også være seminarer - og programmet kan du se på side 32 i hagemagasinet.
"Med kamera i hage" og "Cottage Garden" /Helen Fredholm er to av de seminarene jeg kan tenke meg å få med meg i løpet av helgen.
Gå til messens startside
Program Lørdag 14 april.
- 11.45: Store scenen: Kåring av vinner av fotokonkurransen !!!
- Kl 13.30 Foredrag: "Med kamera i hagen" av Nils Petter Dale.
- Kl 14.00-15.000 Kafetreff for hagebloggere i kafeen like ved foredraget. 
Hageblogger.no har også lagt opp et program for hagebloggtreff Det vil jeg også prøve å få med meg!



Sosialt og lærerikt blir det sikkert å stå på stand for hageEgal på fredag 13/4 (ettermiddag). Håper  noen flere kan tenke seg å stille opp og hjelpe til - det er foreløpig behov for flere frivillige. Det blir første gang jeg blir med på stand, og som hagenovise så er det vel mer å formidle litt om forumet og svare så godt man kan - og så blir det vel litt salg av det som kommer inn av frivillig donasjon av frø og småplanter. Jeg håper å treffe andre hageinteresserte og kanskje noen bloggere. 
Kommer du på hagemessa?






8 kommentarer:

  1. ... også bør du få med deg signering av den nye roseboka til Dag Lyngar - hos roseforeningen :) Lykke til Grethe. Spennende! Hanne

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nominasjonen. Kjempespennende.

    SvarSlett
  3. Lykke til... dette blir en fantastisk helg! Gleder meg til å stå på bloggerstand og alt det andre som skjer på de forskjellige standene. Sees :-)

    SvarSlett
  4. Så spennende! Lykke til i finalen! Jeg skulle gjerne kommet en tur på messen, men det blir nok litt lang å reise :)

    SvarSlett
  5. Så utrolig gøy! Lykke til!
    Jeg gleder meg veldig til hagemessa og nå er det ikke lenge til!

    Ønsker deg en kjempe fin dag!

    SvarSlett
  6. Så artig , gratulere så masse :O)

    Ha en fin påske, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer!! Utrolig bra å komme med bland de 10 finalistene. Masse lykke til :-)))
    God påske, hilsen Margareth :-D

    SvarSlett
  8. Jeg kom bare lige forbi.
    Ønsker dig held og lykke til i blandt de ti finalister. Godt gået.
    Tak for kigget.
    God påske.

    SvarSlett

Hyggelig hvis akkurat du vil legge igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...